1 dag voor vertek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Saske Linssen - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Saske Linssen - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertek

Door: Saske

Blijf op de hoogte en volg Saske

17 April 2014 | Nederland, Nederland

Vanavond is de laatste avond voor dat ik vertrek naar Malawi. Alles is ingepakt. Ik hoop dat ik morgen nog rechtop blijf staan met 17 kilo op mijn rug. Ik heb er heel veel zin in, maar ik vind het ook spannend!

Ik vind het geweldig dat er zoveel geld gedoneerd is, en ik zal zorgen dat het zeer goed besteed gaat worden!

Zaterdag ben ik om half 1 in Lilongwe (de hoofdstad van Malawi).
Ik hoop dat ik daar nog even iets op deze blog kan zetten!

• 18 April 2014 - 23:07

Marian:

Lieve Sas,

Wat geweldig om te zien hoe stralend je op reis bent gegaan! Zelfverzekerd en vol goede moed; het wordt vast heel bijzonder!!
    Ik hoop dat je reis goed is gegaan en dat je goed kunt starten met de kennismaking en werkzaamheden.

veel liefs, Marian

• 22 April 2014 - 20:36

Monique:

Lieve Saske,
    Wat goed om gisteren het berichtje te krijgen dat jullie goed zijn aangekomen in Muona en daar lekker hebben gegeten bij jullie chauffeur:). Ook fijn dat de bagage van Maartje al weer terecht is. Vandaag was jullie eerste dag in jullie huis. Ben heel benieuwd hoe jullie alles ervaren! Jouw tas met spulletjes voor het ziekenhuis komt vast ook nog terecht. Dikke kus papa en mama xxx

• 28 April 2014 - 11:47

Sylvia:

Niet wetende wanneer je dit bericht zult lezen doen we je de hartelijke groeten uit Zeist?
    Hoe is het je/jullie vergaan de eerste week?
    Ben benieuwd!

Liefs, Sylvia&Co